תקנון ותנאי שימוש - שירותי תכנון מסלול

תקנון זה חל על שירותי תכנון מסלול המסופקים ע"י סהר בן יהודה. (להלן "מספקת השירות")

שירותי תכנון מסלול למדינות אלבניה, קוסובו וצפון מקדוניה, כפי שהם מוצגים באתר MyBalkanTrip, שכתובתו www.mybalkantrip.co.il (להלן "האתר") ניתנים ע"י סהר בן יהודה. 

לאחר שהובא לקריאתך מסמך זה, משמעות הרכישה הינה כי הנך מקבל/ת את תנאי השימוש ומצהיר/ה כי תפעל/י לפיהם.

המשך התקנון יכתב בלשון זכר מטעמי נוחות, אך פונה כמובן לבני ובנות כל המינים. 

1.כללי 

א. מוסכם ע"י מקבל השירות כי תותר שליחת חומרים פרסומיים ומקצועיים לאחר קבלת שירותי תכנון מסלול.

ב. ידוע למקבל השירות כי כל הנכתב או הנאמר כחלק משירותי תכנון המסלול הינו בגדר המלצה בלבד.

ג. מספקת השירות תנקוט בכל האמצעים שלרשותה על מנת לוודא את אמיתות המידע ותעשה את כל המאמצים ליידע את מקבל השירות בכל טעות/מידע חדש שיתקבל.

ד. למספקת השירות אין כל אחריות לגבי שינוי מחירים או זמני פעילות של אטרקציות או פעילויות הנמצאות בארץ היעד ולא תשא בעלויות נוספות שנגרמו כתוצאה משינויים אלו.

ה. למספקת השירות אין כל אחריות לגבי נזק או פגיעה ברכוש/גוף שייגרמו כתוצאה משימוש/יישום של המלצה שנמסרה על ידה בתהליך הייעוץ.

ו. למען הסר ספק, מספקת השירות הינה בעלת זכויות הקניין הרוחני על תכני המסלולים הכתובים. אין להעתיק, לפרסם, לשכפל, לשנות, לעבד, למכור, להציג בפומבי, בשלמות ו/או כל חלק מתכני הפגישה ו/או מהתכנים המופיעים בה ללא קבלת הסכמה מראש ובכתב של מספק השירות, לרבות סיסמת הגישה לדף המסלול.

ז. מספקת השירות תשמור על פרטיות מקבל השירות ולא תפרסם שום מידע אודותיו, לרבות שמו, תמונתו ופרטיו האישיים, אלא אם קיבלה את הסכמתו המפורשת לכך. (בכתב או בע"פ)

2. שיחת יעוץ

א. תשלום עבור שיחות ייעוץ יעשה טרם הפגישה, באמצעות ביט, פייבוקס, או כרטיס אשראי. 

ב. מקבל שירות שקבע פגישה אך לא הופיע אליה ללא סיבה מוצדקת, לא יזוכה בגינה. 

ג. מוסכם כי תהליך תיאום הפגישה יתבצע מול מספקת השירות, בטלפון או דרך חשבון הוואטסאפ העסקי – על מקבל השירות להודיע מראש במידה וחל שינוי מצדו, העלול להשפיע על קיום הפגישה במועדה.

ד. מוסכם כי מספר משתתפים העתידים להיות חלק מטיול משותף יכולים להשתתף בשיחת היעוץ – אך שאלות שיעלו לאחר מכן, מידע שתשלח מספקת השירות בעקבות השיחה וכו' – ישלחו רק למספר טלפון אחד ולא לכל משתתפי השיחה. 

ה. זמן השיחה מוגבל ל-60 דקות. חריגה קלה (עד 10 דק') לא תחויב בתשלום נוסף, מעבר לכך, עד שעה נוספת, יגבה תשלום בסך 150 ש"ח. 

ו. על אף האמור בסעיף 2.ה., במקרה בו זמן השיחה התארך עקב בעיות טכניות, למשל במהלך שיחת זום, מבקשת השירות תתחשב בכך בבואה לבקש תשלום נוסף. 

ז. שיחות היעוץ נעשות מרחוק, בטלפון או בזום. ניתן לקבוע שיחה פרונטלית עם מספקת השירות, במרכז הארץ, אך בתשלום נוסף שיתחשב בזמן ובכסף שתצטרך מספקת השירות להשקיע לשם כך.

3. תכנון מסלול מלא

א. תכנון מסלול מלא הינו מוצר בהתאמה אישית, והוא יעוצב ויבנה בהתאם לבקשת מקבל השירות, בהתאם למגבלות אותן הציגה מראש מספקת השירות באתר. 

ב. מספקת השירות תתחייב במעמד הרכישה למסגרת ימים במהלכם היא תספק את מסלול הטיול המלא. (להלן "המוצר המוגמר") 

ג. מקבל השירות יספק את המידע המקסימלי, הן באמצעות טופס ייעודי והן במהלך שיחת תיאום ציפיות, על מנת לאפשר למספקת השירות לבנות עבורו את המוצר בצורה מיטבית, שלא תצריך תיקונים. 

ד. מספקת השירות תספק, עוד טרם למוצר המוגמר, שלד של תכנון הטיול, שיאפשר למקבל השירות להזמין מקומות לינה וטיסות בהקדם. 

ה. מקבל השירות יקבל את המוצר המוגמר דרך גישה לדף אינטרנט עם כל המידע. דף האינטרנט יהיה נעול בסיסמה אשר יקבל מקבל השירות, ואליו יוכל לגשת עד לתום הטיול. בנוסף, תספק מספקת השירות לינק למפה מותאמת אישית שתהווה חלק בלתי נפרד מהמוצר המוגמר. 

ו. מובן למקבל השירות כי המוצר המוגמר, בהיותו מוצר בהתאמה אישית וכן בהיותו מידע כתוב הניתן להעתקה ולשכפול, איננו מוצר המאפשר קבלת החזר כספי על פי חוקי הגנת הצרכן. 

4. מסלולים מוכנים לרכישה

א. מקבל השירות ירכוש את המסלול המוכן, לאחר שקרא באתר אודות מאפייניו והבין מה מכיל המסלול באופן כללי. באם יש למבקש השירות ספק, עליו ליצור קשר עם מספקת השירות בכדי לברר האם המוצר מתאים לו ולתחומי העניין לפיהם היה רוצה לבנות את טיולו במדינות היעד. למקבל השירות לא תהיה שום תלונה או מענה באם רכש מוצר שלאחר דבר גילה שאינו מתאים לו. 

ב. מספקת השירות מתחייבת להציג את המידע המקסימלי על מנת לאפשר למקבל השירות לבחור באם המוצר מתאים לו והאם הינו מעוניין לרכוש אותו, וכן לענות על שאלות בנושא אם יעלו כאלו טרם הרכישה, וזאת בתחום הסביר, באופן שלא יפגע בערך המוצר המוצע למכירה.  

ג. הרכישה תעשה ישירות דרך האתר, או לחלופין, מול מספקת השירות, אשר תאפשר למקבל השירות לשלם עבור המוצר דרך אפליקציית תשלום או באשראי, דרך לינק לתשלום. 

ד. מקבל השירות יקבל, תוך 48 שעות מהשלמת הרכישה, הודעת דואר אלקטרוני ובה לינק למסלול, סיסמה, וכן קישור למפת המסלול שהינה חלק בלתי נפרד מהמוצר. 

ד. למקבל השירות תהיה גישה לדף המסלול ולמפה המצורפת עד תום הטיול שלו, בהתאם למועד עליו הצהיר במהלך הרכישה. 

ה. מקבל השירות יוכל להתייעץ עם מספקת השירות בוואטסאפ, כל עוד מדובר בשאלות קטנות ולא בשינויים מהותיים במסלול המוכן, דוגמת הוספת ימים, או המשך לאיזורים שלא נכללים במסלול המוכן. 

ו. על מנת לקבל את השירות בוואטסאפ, יציין מקבל השירות את שמו המלא, כפי שמופיע על חשבונית הרכישה שקיבל. 

ז. עבור רוכשי מסלולים של חמישה ימים ומעלה, היה ורצה מקבל השירות לקבל יעוץ נוסף, בקנה מידה הדורש שיחה האורכת יותר מדקות ספורות, הוא יהיה זכאי לקבל שיחת יעוץ במחיר מוזל של 150 ש"ח. 

ח. יובהר כי מדריכי "כוכב", לא יחשבו לצורך כך כמסלולים מוכנים המאפשרים קבלת שירות שיחת יעוץ בהנחה. 

ט. מובן למקבל השירות כי מסלול מוכן, בהיותו מידע כתוב הניתן להעתקה ולשכפול, איננו מוצר המאפשר קבלת החזר כספי על פי חוקי הגנת הצרכן. 

5. מפות אינטראקטיביות

א. רכישה מקנה גישה למפה דרך Google Maps למשך 3 חודשים מיום הרכישה – הגישה תינתן רק למייל אותו סיפק רוכש השירות בטופס הרכישה, ולמייל נוסף במקרה הצורך.

ב. קבלת המפה תעשה דרך כתובת הדוא"ל שהזין רוכש השירות ברכישה, וזאת דרך חשבון Google Drive, ועד 48 שעות מזמן הרכישה.

ג. המפה דורשת הימצאות של אפליקציית Google Maps במכשיר הסלולרי, וכן חשבון גוגל המקושר לאותו חשבון. 

ד. מובן לרוכש השירות כי יש צורך בחיבור אינטרנט על מנת לצפות במפה, והיא לא עובדת במצב אופליין – לכן כדאי להכניס מייל של חשבון גוגל הנמצא על טלפון שבוודאות יהיה לו סים מקומי, חבילה מהארץ או eSim במהלך הטיול. כמו כן, יתכן ותחוו קשיים בטעינת המפה במקומות בהם הקליטה הסלולרית מוגבלת. 

ה. רכישת המפה לא מקנה לרוכש השירות זכות ליעוץ בוואטסאפ או לשיחת יעוץ מוזלת, ניתן לתאם שיחת יעוץ למעוניינים. תינתן תמיכה טכנית בלבד במקרה הצורך.

ו. מובן לרוכש השירות כי המפה היא כלי עזר בלבד, היא אינה גורם מוסמך או המלצה לדרך פעולה, האחריות לטיול באלבניה היא על המטיילים בלבד ותמיד יש להפעיל שיקול דעת – מספקת השירות עושה כמיטב יכולתה בכדי לסמן כבישים בעייתיים, אך דברים משתנים כל הזמן, וכן מובהר כי יש איזורים שהמפה לא מתייחסת אליהם.

6. שירותים נוספים

א. השירותים הנוספים כוללים תיאום מעבורות, תיאום נהגים במדינות היעד וכן תיאום סיורים פרטיים עם נהגים ומדריכים מקומיים. 

ב. מספקת השירות תציע למקבל השירות מספר אפשרויות, וזאת לאחר שבדקה עם מספר נותני שירות שונים. 

ג. יובהר כי התשלום שניתן למספקת השירות עבור התיאום, הוא עבור התיאום ועבודת השוואת המחירים, ולא עבור הסיור או שירות ההסעה, או שירות המעבורת עצמם. 

ד. יובהר למבקש השירות כי למספקת השירות אין כל אחריות על איכות הסיור, הגעת הנהג בזמן וכדומה. 

ה. מחיר השירות ישולם פעם אחת, ולא פר אדם או פר הזמנה, וזאת בלבד שמקבל השירות ביקש מלכתחילה מספר שירותים. למשל, מבקש השירות ביקש להזמין 5 כרטיסים למעבורת כבר בפעם הראשונה שהוא פנה למספקת השירות, ולא ביקש בתחילה שני כרטיסים ואז חזר וביקש שלושה נוספים לאחר השניים הראשונים כבר נרכשו.