חמש מסעדות ברחבי אלבניה שכדאי לכם לנסות בטיול שלכם

מחפשים המלצה למסעדות טובות לאכול בהן בטיול שלכם לאלבניה? 

חלק גדול מטיול הוא החוויה הקולינרית, היציאה למסעדות שונות והטעמים המוכרים יותר ופחות שמתאפשר לנו לאכול. יציאה לטיול באלבניה מבטיחה שילוב מנצח של היסטוריה מרתקת, נופים עוצרי נשימה, אבל גם סצנה קולינרית תוססת. המטבח האלבני הוא שילוב של השפעות ים תיכוניות, איטלקיות, ועות'מאניות, מה שהופך אותו לגן עדן לחובבי אוכל. בין אם אתם מטיילים סקרנים או חובבי אוכל ותיקים, הטעמים והמנות המגוונות באלבניה יהיו ללא ספק חלק משמעותי מהחוויה שלכם במדינה הקסומה הזו. המשיכו לקרוא בכדי לגלות חמש מסעדות מעניינות ברחבי אלבניה, בהן תוכלו לבקר במהלך הטיול שלכם ברחבי המדינה. 

Rooms and Restaurant Emiliano

מסעדה זו, הממוקמת בתוך הטירה של העיר ההיסטורית קרויה,  היא חוויה קולינרית המשלבת את המהות של המטבח האלבני, עם אירוח ביתי נהדר. מסעדה מקסימה זו מציעה אווירה מזמינה, עם אפשרות לבחור בין ישיבה בתוך האיזור הסגור המעוצב היטב, לבין ישיבה באוויר הפתוח מול נוף ההרים. פנקו את בלוטות הטעם שלכם עם מנות אלבניות מסורתיות, כמו בורק, טאווה קוסי, ולוקום מעורר תיאבון, שהוכנו באהבה תוך שימוש במרכיבים מקומיים. אכילה ברומז אמיליאנו תאפשר לכם גם לפגוש את המשפחה המקומית המקסימה אשר מפעילה את המקום, וזוהי חוויה מומלצת בהחלט בכל ביקור בקרויה. 

לא רעבים אבל נמצאים באיזור? שבו לקפה ותהנו מנוף ההרים. 

מיקום ב-Google Maps :

 https://goo.gl/maps/Ur9mMEqafMHorHSTA

Antigoni

צאו לגלות את העיר ההיסטורית (ובעלת תואר אתר מורשת עולמי של אונסק"ו) בראט ותהנו מחוויית אוכל נהדרת באנטיגוני. המסעדה המתוחכמת הזו עושה כבוד למסורות הקולינריות האלבניות עם טוויסט מודרני. תטעמו את הטעמים של המנה המיוחדת של "qofte të fërguara" (קציצות בשר מטוגנות), תאכלו בורק תרד מקומי, או התענגו על הטאווה קוסי המעודן עם טוויסט עכשווי. אנטיגונה משלבת אווירה אלגנטית, שירות קשוב ותפריט המציג את המורשת הקולינרית העשירה של אלבניה, וכמובן נוף נהדר לכיוון רובע מנגלם המפורסם, מה שהופך אותה ליעד שחובה לבקר בו עבור מטיילים חובבי אוכל.

מיקום ב- Google Maps:

https://goo.gl/maps/oNTmnVKNcPeRqyvm8

מסעדה מומלצת בבראט אלבניה

 

Trifillia

בעיר הקטנה אך היפהפיה פרמט (Përmet), שוכנת המסעדה המיוחדת הזו. טריפיליה היא מפלט קולינרי נסתר המציג את מיטב הטעמים האלבניים. המסעדה מתמקדת במרכיבים טריים ועונתיים, ומתגאה ביצירת מנות פיוז'ן שעושות כבוד למורשת הקולינרית של האזור, עם טוויסט מודרני. התפנקו עם סלט טריפיליה היחודי, או התענגו על הטעמים הייחודיים של "speca të mbushur". (פלפלים ממולאים) בכל מקרה, טריפיליה מציעה חוויה מעולה של הסצנה הגסטרונומית האלבנית, החורגת מהמסורת, ואפשר לומר, משדרגת אותה.

מיקום ב-Google Maps :

https://goo.gl/maps/enYKHFjKHZ8JoS1e8

Bar Restaurant Mullari

בדרך לקומאן משקודר ממוקמת המסעדה המיוחדת הזו, הנמצאת במבנה מסקרן. מסעדת בר מולארי היא עצירת ביניים מענגת לחובבי אוכל המחפשים לטעום טעמים מקומיים. מסעדה זו מציעה נוף נהדר ומבנה מעניין, לצד מנות מעוררות תיאבון. תיהנו ממעדנים אלבניים מסורתיים, כגון פלי וטאווה, תוך כדי שאתם טובלים באווירה המיוחדת של המקום. מסעדת מולארי מבטיחה חוויה בלתי נשכחת בטיול שלכם לאלבניה, ואם אתם נוסעים בדרך הארוכה אך היפהפיה לקומאן, זהו רעיון נהדר לעצירה.

מיקום ב- Google Maps:

https://goo.gl/maps/kjvjgrsPexJWJxZx9

מסעדה באלבניה שקודר
 

 Restorant Dielli

מסעדת דיאלי (שמש), אותה תוכלו לזהות בזכות הלוגו שלה הכולל בתוכו, איך לא, שמש, ממוקמת בעיר פייר. (Fier) היא מסעדה מפתיעה במקום מאוד לא צפוי, ותוכלו לשלב עצירה וארוחה בה בכל נסיעה דרומה מטירנה לכיוון הריביירה האלבנית, או אפילו לכיוון בראט. (או להפך, בחזור) אישית גיליתי אותה ממש במקרה, בדרך לסרנדה, והיא הייתה כנראה המסעדה הכי טובה, וללא שום ספק הכי זולה, שאכלנו בה במהלך אותו טיול. המסעדה הפשוטה הזו מציעה אוכל איכותי במחירים מעולים ועם שירות נהדר.

המסעדה אינה רשומה בגוגל מפס, אך זה המיקום שלה: 

https://goo.gl/maps/inosWCccZ7FQfcT7A

טיול לאלבניה אינו שלם מבלי להתענג על הטעמים הנהדרים של המטבח המגוון שלה. מרומז אמיליאנו הציורי בקרויה ועד לפנינה הנסתרת טריפיליה בפרמט, יש באלבניה אוכל נהדר בשביל כולם – צאו לדרך – ובתיאבון! 

 

צריכים עזרה עם תכנון מסלול הטיול שלכם באלבניה, או בשכנותיה צפון מקדוניה וקוסובו? מוזמנים לקרוא על שירותי היעוץ שאני מציעה. 

מסעדות טובות באלבניה